Labels

Monday, March 7, 2011

8.3.2011


emmmm.... mcm ni rasanya kalu handle sesuatu perkara.... penat letih n serabut...
bila ada banyak bos mcm2 la fiil... xp aku? nak ikut kata siapa? dengar yg cna mcm ni, yang cni mcm tu plak... fening...... last2 aku jugak yang kena...

mungkin pangalaman ni sesuatu yang berharga buat diriku sbgai juru dot dot dot...... banyak benda ynag perlu diambil kira bila pembukaan unit baru ni dibuat... nway mcm mana pun aku dah de pengalaman... xp risau la takut menjerat diri sendiri nt....huhhh

yela... aku fikir cmtu sbb risau la.. nt de perkara berbangkit aku plak yang dipersalahkan sbb aku sorang je kadang2 yg handlenya.... yg lain mcm nak lepas tangan je... huhh............

dengan penatnya aku perlu elangkah... keseorangan menggalas tugas yg dipertanggungjawabkan... 'YA ALLAH semoga dipermudahkan segala urussanku untuk unit ini.... segala kerjaku adalah ibadahku... peliharalah pekrjaan ku daripada kesesatan"amin......

No comments:

Post a Comment